اختلال کمبود توجه‌ بيش فعالي در مدرسه

شيوه‌هاي ارزيابي و راهبردهاي مداخله‌اي

مولفين: جرج جي دوپل - گري استونر

مترجمين: دکتر پروانه محمدخاني - سيروان اسمائي مجد

----------------------------------------------------------------------------------

فهرست مطالب:

  • فصل اول: مروري بر اختلال کمبود توجه/بيش‌فعالي
  • فصل دوم: ارزيابي اختلال کمبود توجه/بيش‌فعالي در محيط مدرسه
  • فصل سوم: اختلال کمبود توجه/بيش‌فعالي و مشکلات يادگيري
  • فصل چهارم: غربالگري، شناسايي و مداخله زود هنگام
  • فصل پنجم: راهبردهاي مداخله‌اي مدرسه‌محور
  • فصل ششم: دارو درماني
  • فصل هفتم: مداخله‌هاي درماني مکمل براي ADHD
  • فصل هشتم: ارتباط با والدين، متخصصان و دانش‌آموزان
  • فصل نهم: نتيجه‌گيري و راهنمايي‌هاي آتي

 

 

----------------------------------------------------------------------------------

درباره کتاب:

با توجه به اين واقعيت که کودکان و نوجوانان مبتلا به اختلال کمبود توجه/بيش‌فعالي بيشترين مشکلات را در محيط‌هاي آموزشي تجربه مي‌کنند متخصصان مدرسه مدار توجه فزاينده‌اي به نيازهاي اين دانش‌آموزان نشان داده‌اند. علاوه بر آن ضوابط و قوانين آموزش و پرورش استثنايي» دولت مرکزي به روشني صلاحيت و نياز مربيان را به آموزش در زمينه‌ي ارزيابي و درمان دانش‌آموزان مبتلا به اختلال کمبود توجه/بيش‌فعالي در مدارس مشخص کرده است. هدف اين کتاب کمک به کارکنان مدرسه در فهم و درمان کودکان و نوجوانان مبتلا به اختلال کمبود توجه/بيش‌فعالي است.

 

اختلال کمبود توجه‌ بيش فعالي در مدرسه

فصل ,کمبود ,اختلال ,توجه ,بيش‌فعالي ,مدرسه ,اختلال کمبود ,کمبود توجه ,توجه بيش‌فعالي ,مبتلا به ,به اختلال ,اختلال کمبود توجه‌

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

اخبار دیجیتال مارکتینگ درسي 52424659 love2fun انجام پروژه های دانشجویی حسابداری و مدیریت شهدای شهرستان گتوند ترکالکی و حومه امتداد نقش برتر پارس ، معماری، عمران، شهرسازی ، مرمت دست نوشته های یوسف سیاهتیری گروه آموزشی دینی و قرآن متوسطه دوره دوم استان آذربایجان غربی مـُــــــــــــرداد